Friday, February 12, 2010

Cazut din har

Ce inseamna sa cazi din har? Multi oameni isi pun aceasta intrebare desi Pavel explica intr-un mod atat de direct si clar, incat pentru mine nu mai ramane niciun semn de intrebare.
Galateni 5:4 Voi, care voiţi să fiţi socotiţi neprihăniţi prin Lege, v-aţi despărţit de Hristos; aţi căzut din har.
Si acum poate sa vina cineva si sa-mi spuna: Stii, dar credinta fara fapte este moarta, sunt strans legate acestea doua.
Ii raspund: Da, sunt legate foarte bine, insa niciodata faptele nu genereaza credinta. Niciodata Legea nu aduce credinta. Daca vrei sa fii mantuit, crede! Nu incerca sa faci lucruri pentru mantuirea ta, pentru ca nu acestea iti vor garanta intrarea in cer. Aduci fapte, rod pentru ca esti mantuit si niciodata invers.
Crestinul va aduce rod chiar si atunci cand el nu-si da seama, el este intr-o stare noua, o faptura noua si aduce roadele Duhului. Omul nou umbla carmuit de Duhul si nu de firea pamanteasca. Deci ce vom zice, faptele infaptuite in Duhul reperzinta indreptatire pentru om? Nu pentru ca ele sunt facute in neprihanire. Omul acesta este deja mantuit, inainte sa faca faptele mantuirii.

O declaratie cutremuratoare a Domnului Isus: Dar voi nu credeţi, pentru că, după cum v-am spus, nu sunteţi din oile Mele. Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine. Eu le dau viaţa veşnică, în veac nu vor pieri, şi nimeni nu le va smulge din mâna Mea. Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi; şi nimeni nu le poate smulge din mâna Tatălui Meu. Ioan 10:26-29

No comments:

Post a Comment